Friday, March 4, 2011

wakeboarding


story kat entri ni actually dh lapuk ...... tp aku ttp nk cite gak hohohohoho ..... aku bersyukur kerna Allah tlah tentukan jalan aku dan pertemukan aku dgn org2 yg lebih kurang dgn perangai aku .... maksudnye yg serasi dengan aku ......alhamdulillah ..... dr skolah hingga la smpi skrng...suma kawan2 aku sumanye serasi.......so far aku xpenah gado, selisih paham tu biasa laa ...tp xakan jadi worst smpi putus kawan .....

huhuh intro yg penuh perasaan ......

lps je abs blaja .....aku akan menjalani idup seperti biasa..... ye laaa sblm ni weekdays keje n weekend pegi klas...... almost 2 years jugak aku xde life ..... so lps je abs blaja geng uum aku wat activity yg mencabar credibility masing2 ..... hahahaha kami masing2 ingin badan sihat a.k.a kurus ... yg tu keinginan dorng tp aku sorng je yg nk gemuk ....

salah 1 activity nye adalah 'WAKEBOARDING'
ape tu wakeboarding
is a surface water sport which involve riding a wakeboard over the surface of the body water. it was developed from a combination of a water skiing, snow boarding and surfing technique


ketua yg mengajak adalah Tun ..... mangsa2 yg join adalah aku & Jem .....
kami bertiga tiada langsung experience pasal sport ni ... tp tu xkesa yg penting enjoy hahahhaha....

all pic credit to PP

time ni suma masih bersemangat ..... kan aku dh ckp entri yg dh basi .... tgk tarikh nyee perghhh mmg basi dh pn ...

mula2 blaja kat besi tepi boat tu .... huhuhuh cuak gak ... ye la takut kl jatuh pastu boat langgar kita .... tp sbb kan excited ... suma tu xkesa hihihhi .... bro danny aja camne nk terapung atas air ....time ni aku sorng je yg pakai board tu ...bro danny berkaki ayam .... even dia berkaki ayam dia still leh terapung .... wahhhhh ..... aku gak yg tertonggek2 kat stu ....



dgn sekali percubaan aku dpt floating ..... waaaaaaaa hahaha time tu aku gelakkk besaaaa .... sbb antara kita orng ber3 .....aku sorng je yg berjaya dgn jaya nye hahahah ..... tgk mmg senang .... tp korng try dl br tau .... huhuhuuh ..... kaki kena kuat, tgn kena kuat ...... paling penting ass korng kena dlm keadaan yg betul hahahhah .... serius beb .... sbb time tu kl aku gerak skit je ass aku .... arah & gaya aku jd lain ......

dh pandai skit .... beralih guna tali pulak ... tp ni bukan tali yg panjang ... pendek jee .....still in practice mood ...... huhuhuhuh ..... tp ni feel nye lain .... sbb kita free to do anything ..... tp aku hampir terantuk ngan boat .... sbb terlalu free hahahaha ....


ni aksi org "pro" hahahaha ... time ni blh dkata kan dh pandai .... huhuhu dorng tggl kan btl2 kat tgh2 tasik tu sorng2 .... huhuhu time tu cuak .... huuhuh blh ke wat ni sbb yg lain suma kat dlm boat ... kl pe2 jd xmampu nk berenang sbb board ni je dh sma berat ngan badan sendiri hahaahayeayyyy .... berjayaaa .... mem float kan diri


ishhh huduh nyee aksi ni .... hahaha xkesa sbb ttp cun hihihihi

aksi ni ..... jgn cakap .... smpai naik kembung perut telan air tasik niiii .... eeeee payau tah pe rasa air niii .....

ni la dia water sport kat mines .... left n right tu adalah trainer kami ..... yeayyy kami berjaga akhirnya .... tp esok harinye g timbang .... berat turun 2kg .... huhuuh nape???why????hohohohoo

2 comments:

  1. mmg best....u should try hihihihi.....make it as training...tuk daki mount kinabalu.....ni kat mines water sport...kat area the mines....

    ReplyDelete