Tuesday, March 8, 2011

rindu 1/2 mati

skrng ni aku kemaruk tgk sinetron 'Kejora & Bintang'
kl nk ikutkan aku bkn ske sgt tgk cite ni sbb kekadang pikir nape la manusia ni kejam sgt mengejar sesuatu smpi lupa nilai kemanusiaan......
geram+bengang+sakit hati hohohohoh.....
tp cite ni jugak la yg berjaya wat aku ngangis hahahaha.....cm ne la aku leh ngangis.....

sblm ni aku de gak tgk lakonan Alyssa ..... aku ske sgt tgk muka dia .... kl sedey tu mmg sedey betul laaaa .....pastu kena lak ngan OST nye .... perghhh trus klua la air2 jernih dr mata aku ni.....rasa cam kena je OST ni ngan jalan cite sinetron ni ......

setiap kali aku dgr je OST ni aku mesti ingt chinta hati saya.....
wahai chinta hati saya, adakah kamu tahu yg sy sgt merindui kamu????
cehhh ttba aku syok sendri ni napee???



d'Masiv - Rindu 1/2 Mati
OST Kejora & BintangAlign Center

No comments:

Post a Comment