Monday, January 24, 2011

ticker

kat umah ni, de ticker yg x berbayar ....sape lg kalo bkn my sister....pejam celik pejam celik cm xsangka lg 4bln i will change my status .... from cik Effa to Puan Effa ....auwwwww rasa cm pelik n ngeri pn de gak .....ohh ye berbalik pd y i called my sis ticker ....sbb nye setiap mlm sblm tito dia akan ckp ..... "kak lg 4 bln...cmne dh sedia"....mula2 dia ckp mmg la rasa mcm ngeri tp skrng cm dh biasa .....

suddenly my fiance nk percepat majlis...jus solemnization d percepatkan, resepsi still on da same date....lgpn dewan dh booking....so far my family xkesa ....suma preparation almost done....wahhh sj je nk sedapkan ati hahaha sbnrnye blm lg .....deco 4 hantaran xsiap g huhuhuh .....so far xde date lg...tp after my mom blk umrah ..... uihhhh dekat dh tu ....trus darah gemuruh naik smpi tahap xblh nk tito mlm.....kenapa pn xtau ....suppose it should be a good news....but 4 me.... huhuhu i cant describe what should i say

2 comments: