Sunday, June 12, 2011

REVIEW ::pelamin

slagi xsampi hari nye adeee je yg nk ditukar.....b4 dis design pelamin nye bukan la cm ni....aku pn xtau design pe yg aku pilih hahahaha......pastu a week b4 majlis, g fitting baju....erin (pekerja di butik pengantin) cakap yg aku nye pelamin ni x up-to-date....so aku pn dengan selamba, aku cakap "fa dh xnk tambah2 duit....sbb tu pilih pelamin cmtu" hahahaha ske2 ati je kan jawab ngan jujur cm tu....hohohoh ye laaa nk wt cam ni kena tambah duit...nk camtu kena tambah duit....suma nye tambah duit....dulu masa mula2 booking suma nye boleh huhuhuh.....so erin pn bg 1 solution..... pe kata akak amik design cm ni ...ala2 garden wedding (dia de tunjuk gamba) n explain lil' bit cm ne nnt rupa nye pelamin tu.....yg ni xyah nk top up duit....hihihi aku kl bab x top up duit....jawapan nye ON hhahahaha.......

time ni aku mmg xdpt nk imagine pe la rupa pelamin tu nnt.....so a day b4 wed aku g dewan....dgn niat nk tgk dorng pasang pelamin.....wahhhhh dh midnite ni....tp pe pn xsiap g....yg aku nmpk pillar je dh siap pasang....so pengantin  kena balik sbb takut sok mata lebam.....esok je dpt tgk uhukkk uhukkkk......tito xlena xtau pe la rupa pelamin tuuu....cantik ke???cmne rupanyee....ngeriii tul.....

jenggg jenggggg .....akhirnyee.....


fresh flower....mmg nk bunga2 kat pelamin tu suma fresh flower....actually theme pink+putih...tp kl bnyk sgt pink pn nnt xnaik seri....so de campur skit bunga color kuning....

skrng ni trend suma nk kusi yg besa2...pe nama kusi tu pn xtau hohoho....tp aku xminat...sbb aku tau sape dri aku hahaha comey + cute...so kali pakai kusi besa2 tu kang tenggelam pengantin.....tp reason yg paling kukuh sebenar nye....nnt dlm gamba xnmpk pelamin sbb kusi tu dh block half pelamin tu.....winkkkk winkkk...


de lalang2 kiri kana pelamin tu....almaklum laa garden wedding la katanye....tp cun nmpk penuh skit pelamin tu.....cuma lalang ni je xde sape nk hahahaha.....yg paling terkejut ade lak lampu kat kiri kanan pelamin tu....serius mmg xsangka...


tadaaaaaa.......kl perasan de sedikit conflict color kat stu....awl2 dulu nk kan baby blue+pink....tp akhirnye jadi pink saja....so memandang kan bunga pahar tu dh siap setahun yg dulu....malas nk tuka....tu yg letak jugak..... bunga pahar tu DIY by pengantin hihihihi bunga dip baby blue.....depan bunga dip tu bouquet artifical flower (nk bagi masa merenjis)


saya sgt puas ati.....tu yg sy cakap kat "butik pengantin tu" hahahaha simple but sweet ....yeayyyyy dari pelamin smpi kat pillar suma nye fresh flower.....cuma kat arch je artifical flower....
abs je majlis tu....sy soh auntie2 . cousin2 g kutip bunga tu .... leh letak kat umah....hihihi smpi skrng bunga tu still segar lg....gila lma jangka hayat bunga nii.....

1 comment:

  1. no wonder aritu nampak cm lain mcm..hehe..theme tukar last minute..hehe tp nsb nmpk orite jer pink + baby blue..hehe

    ReplyDelete