Sunday, September 13, 2009

weEkEnd actIvIty - Part 1

dis month free skit... al maklum cuti sem....tp next month dh start kls huhuhuh ..... so ni la masanyeee aku nk wt project hehehe ... dh lma nk wt chocolate sendri ..... cam ne agak nyee ye....
seperti biasa bln posa aku xblk umh time lunch so aku pn explore la web yg berkaitan ngan homemade chocolate......adoiiii suma nyee klas lps raya huhuhu kl lps raya xdpt la aku nk join ..... so aku search yg de wt kls di bulan ramadhan ni ..... at last i found hehehe ..... sronok cam nk senget sbb at last aku dpt gak wt choc hahahha .....

aku pn pikirrr ..... kebetulan lak aku terpikirr best frenz aku ni Min..mn tau dia nk join ... de sbb aku ajak dia heheh dia pn lbh kurang cm aku nk wt biz tp still in progress .... aku pn call dia n tanya dia if dia interested laaa .... waaaa feedback yg bgs ... dia on' waaaaa ..... so aku pn call laaa ummie tuan empunye blog 'aniscoklat' .... waaa that slot still available so aku n min will join that class ....

Hahaha dh laaaa xpenah g kawasan sri kembangan ... cr umah ummie pn based on map je .... alhamdulillah senang jeee cr umh ummie guna maps yg diberikan ... smpi kat sna aku n min dh xsaba nk wt choc .... hehehe best ..... THANK UMMIE mengajar kamiiii ....

PHOTO SHARING ....


wt choc ni kena guna double boiler x leh guna api .... ni tgh wt inti choc perisa strawberry..


even guna double boiler choc still leh cairr ... heheh aku ngan min cm xcayee sbb wt choc xguna apiii ...


bila dh siap masukkan choc dlm pipping bag


pastu masukkan choc dlm mould


jeng jeng hehehe tu la hasil nyeee ....


ni lolichop ... nyam nyammm ... opsss posaaa ..


ni oreo choc .....


posing ngan oreo choc ....

No comments:

Post a Comment